به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

هدف این سایت فقط انتقاد سازنده است.
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 19:4 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

به دلیل ناراحت شدن برخی از مسئولان شهر آبگرم لازم به توضیح است که این سایت هیچ وقت قصد توهین به شخص یا نهادی را نداشته و ندارد و فقط و فقط قصد انتقاد سازنده برای پیشرفت و آبادانی شهرمان دارد .

لذا از مسئولین محترم نیز انتظار میرود که انتقاد پذیر باشند و به این سرعت از این سایت متنفر نشوند.



نظرات شما عزیزان:

خواهران تحصیلکرده آبگرم
ساعت16:12---20 بهمن 1390
خسته نباشید خدمت مسئول وبلاگ .از شما خواهشمندیم مطالب ما را در صفحه نخست گذاشته ،مرهمی باشد به زخم دل ما خواهران آبگرم.

چرا باید مسئول ستادخواهران نمازجمعه آبگرم غیر بومی آن هم از منطقه آوج وزیر دیپلم بوده ، لیسانس وفوق ،زیر نظر ایشان فعالیت کنند ؟؟؟؟پشت صحنه چه خبر هست؟ما که زحمت کشیدیم مدرک گرفتیم اینطور باید به ما بی احترامی شود .اصلا قصد وغرضی نداریم اون خانم هم محترم ،اما واقعا کجای دنیا دیدید،لیسانس وفوق، زیر نظر زیر دیپلمی باشد به خدا زور دارد. به نظر تون این بی احترامی به تحصیلات ما نیست؟!!!!اونایی که تحصیلکرده اند درد ما رو می فهمند.بچرا امام جمعه محترم این سمت را به تحصیلکرده ندادند .اصلا تصمیم ونظر ما با مسئول ستاد م متضاد بوده ونظر ما را اهمیت نمی دهد واحتمال می دهیم بخاطر تحصیلات ویا غیر بومی بودن ایشان باشد . چرا امام جمعه محترم اینچنین تصمیم را گرفتند ایشان که استاد بزرگی هستند بخدا توهین وتخریب نمیکنیم .دوست داریم پیشرفتی در شهر باشد نظر تحصیلکرده محترم باشد اما!!

تو رو خدا اگه آقا هستید درد دل ما را به امام جمعه برسونید صحبت کردن ما خواهران در محضر امام جمعه یکم مشکل است /ویه خواهش دیگه این خانم همسر آقای شیخ محمدی میباشد که ایشان هم نفوذی در دفتر امام جمعه دارد واقعا این سئوال برای ما پیش آمده که آیا شیخ محمدی از نفوذش استفاده کرده و این سمت را برای همسرش گرفته .لطفا جوابش را برای ما روشن کنید ودر خاتمه از امام جمعه خواهشمندیم ریاست را به تحصیلکرده ودلسوز بسپارد .


بینام
ساعت0:59---20 بهمن 1390
احسنت. خیلی عالی بود. واقعا تشکر. دارید به سمت عدالت اجتماعی نزدیک میشید!

مرتضی صالحی
ساعت23:01---19 بهمن 1390
مد یر وبلاگ شما توهین ها رو میکنید یا بعضی افراد براتون میفرستند تایید می کنید .مسئولین زحمت کش بخش را به جان هم میندازید بعد می فرمایید کار سازنده میکنید .شماها فقط دارید تخریب شخصیتی می کنید .آقای نادری ،بخشدار محترم ،امام جمعه محترم ،دیگر مسئولین زحمتکش را فقط دارید تخریب میکنید .با این تخریب ها فقط مسئولین را از ادامه وتلاش منطقه ای دور می کنید .این وسط دشمنان دارند سوءاستفاده می کنند.قرار نیست همه کار ها یه روزه به ثمر بشینه .من یکی تخریب را نمی پسندم اخلاق ومنش واحترام به بزرگتر در این وبلاگ نیست .احترام مسئولین را نگه دارید در ضمن به خود مسئول هراداره مربوط میشود که چه کسی را عزل ونصب کنند تا پیشرفت کاری در اون اداره مثبت باشد /نباید دیگه تو این کارا دخالت بشه .البته اون مطالب را بنده ندیدم اما احتمالا غرضی بوده که افرادی که در دفتر .......مسئولیت داشتند شاید الان هم دارند، خبر را به دیگرون ارائه دادند تا اونا مطالب را در این وبلاگ بگذارند.این کار درستی نبود .در خاتمه وبلاگ رسانه ای خوبه بازم میگم وبلاگ شمانه!!!!!!!!!! چون بدتر دارید شهر را به ویرانی می برید /مطیع امام خامنه ای باشید /به سلامت
پاسخ عزیز محترم :مرتضی ما مطیع ولایت ورهبری امام خامنه ای هستیم .در آن شکی نیست البته ما هم نقطه ضعفی داریم مثل بقیه . انشاءلله برطرف میشه دوباره اعلام میکنیم نیت ما تخریب نیست حل مشکلات است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب