به وب سايت رسمي آبــگرم نيــوز خوش آمديد

برخی از نظرات مردم
 
درباره وبلاگ


اين وبلاگ به سايت خبري تحليلي تبديل شده لطفاً اطلاعات جديد را در آدرس زير پيگيري كنيد www.AbgarmNews.ir
پیوندهای روزانه


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

نقشه جغرافیای استان قزوین 

شما همشهريان محترم ميتوانيد با عضويت در اين وبلاگ هرگونه مطلب و اخبار بروز منطقه اي را برايمان ارسال كنيد تا با نام شما در صفحه اول وبلاگ به نمايش گذاشته شود .

 

آبگرم وطن من
اين وبلاگ ديگر بروز نمي شود. لطفاً به آدرس جديد مراجعه كنيد.
پنج شنبه 15 دی 1390برچسب:, :: 9:26 ::  نويسنده : www.abgarmnews.ir

مینا

سلام دوست عزیز از واقعیت ها خوشم میاد باز به سایت میام!

امیرحسین

سلام !من از اردلان نظر میدم!سایت خوبی هستش از شما حمایت می کنم لطفا اگه مشکل ما را هم در سایت بنویسید ممنون میشم !مشکل ما از اردلان تا آبگرم۵۰کیلومتر هست وتا آوج۸۰کیلو متر!مرسی بابت سایت خوبتون بای

مجید

با سلام !با عرض معذرت باید بگم آوجی ها این اعتراض را علیه عباسپور نام بردن!باید بگم که من اونجا بودم واصلا هم اینطور نیست

عباس

باسلام !راست که میگن قرار آوج بره روی همدان وآبگرم روی قزوین بمونه؟؟

علی

من آوجی هستم و معتقدم که آوج لیاقت شهرستان شدن را دارد چون هم قدمت شهر شدنت زیاد است و هم اداره های دولتی زیادی دارد

حسين

به آوجیه میگن تو شهرتون آثار باستانی دارید؟میگه:نه قرار بسازن

باراني

همشهري عزيز دست مريزاد .

اميدوارم مطالبتون به روز باشه و ادمه پيدا كنه . ما از اين كار شما استقبال ميكنيم .

من از كاربران و مخاطبان گرامي هم خواهش ميكنم كه عفت كلام رو رعايت كنن و به شخصي توهين نشه تا بتونيم در كنار هم برنامه ها و اهدافمون رو پيش ببريم .

با سپاس

محمد

سلام همشهری عزیز !کارتو ن واقعا مورد تحسین هست!امیدوارم موفق باشیدوباشیم!من هر روز به سایتتون میام خوشحال میشم مطالب جالب بخونم!بای

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت9:53---1 بهمن 1390
سلام آیا به نظر شما فرزند می تواند رودرروی پدر قرار بگیرد وبه او د رشتی کند هر چند از نظر مال ومنال از پدر جلو بزند آیا میتواتند پدر خودرا انکار کند مثل آوج و آبگرم مثل پدر وفرزند است آبگرم همانند فرزند آوج است که 10 سال پدربه او اجازه داده است مستقل باشد .حال کمی تفکر نمایید .
پاسخ: عجب پدر نامردي داريم ما آبگرميااااا آخه چرا پدر؟؟؟؟؟؟ حيسن جان اين مثل هاي عتيقه رو از كجا پيدا ميكني ؟؟!!!!


مهدی
ساعت21:26---22 دی 1390
سلام من امروز اتفاقی وارد وبلاگ شما شدم مطمئن باشید آوج رو به همدان نمی دهند. و بالغ بر 80 درصد شهرستان شدن آوج قطعی شده . واقعیت امر اینکه آوج و آبگرم هیچکدام شایستگی شهرستان شدن رو ندارند چون این جمعیتی که شما توی وبلاگ آوردید به اندازه جمعیت یک روستا بیشتر نیست داشتن امکان تاریخی هم ربطی به شهرستان شدن نداره ولی موقعیت جغرافیایی خیلی مهمه.

ملايي
ساعت20:37---20 دی 1390
مجيد جان عزيز نشون دادي كه به دنبال پست و مقامي اگه بخشدار سابق آوج اين روستاها را به آوج داد با بخش شدن آبگرم دهستان شما موافقت كرد و خيانت را اون حشمتي از خدا بي خبر فتنه گر كرد و اين طور مردم اين دو منطقه كه واقعا انسانهاي شريفي هستند مقابل هم قرار داد پس ما هر چي مي كشيم از دار و دسته شيخ قدرت عليخاني و نوچه ها ش بود كه در دوران اصلاحات بر سر اين مردم ( آبگرم و آوج ) آوردند
پاسخ:فدای شما بشم .با اینکه یکم تند رفتی اما تحسین میکنم البته بی طرفانه ،نه به علیخانی که اسمشو آوردید!بلکه اظهار نظرتون به دوران اصلاحات.در ضمن این سایت نه طرفدار علیخانیست نه عباسپور


مجید
ساعت17:41---18 دی 1390
خدا با مااست

درسته تو هر اداره ای خودتونو جا دادین

اما این دلیلی بر این نمیشه که کل مردم منطقه را زیر چتر ظلم خودتون ببرید

تمام این تقصیر ها سر اون بخشدار سابق  آوجه که مطمئنم الان عذاب وجدان داره
خلاصه کل روستاهای پرجمعیت آبگرم و نزدیک به آبگرم ازجمله:اردلان،دشتک،حصار ولیعصر،کلنجین و... را زیر بخش آوج قرار داد

و روستاهای آوج و نزدیک به آوج که خالی از سکنه هستند از جمله:یولچی و... را زیر بخش آبگرم قرار دادند......

هر چه کنی ......به خود کنی

خدا جوابشو بده


محسن
ساعت9:36---18 دی 1390
یعنی شما میگید مسئولین کشور اشتباه کرده اند من که این فکر را نمی کنم و یا شما فکر می کنید ایجاد نا امنی به حسب ظاهر با عث خشنودی رهبر است ؟

توحيد صمدي
ساعت11:56---17 دی 1390
من اردبيلي ساكن شهر آبگرم هستم وانتظار دارم مسئولين با ديد بازي نگاه كنند اگر آوج استعداد داشت حتما من دفتر بيمه را در شهر آوج افتتاح مي كردم حتي مسئولين بيمه رازي تهران همچون دكتر رازاني وگنجي به اين امر واقفا وبه من گفتند در شهر آبگرم نمايندگي را بزنم وآوج استعداد پيشرفت را ندارد .

الهه دمرچلی از کلنجین
ساعت11:48---17 دی 1390
سلام به شما آبگرمی های با غیرت و متحد، که توانستید اتحاد خود را در کنار مسئولین محترم شهر خود به اثبات برسانید. ما مردم روستای کلنجین از شما ودرخواست شما جهت شهرستان شدن آبگرم حمایت می کنیم، باید گفت که آبگرم با داشتن جمعیت زیاد و آثارباستانی و همجنین تعداد زیاد روستا که همجوار این شهراست لیاقت بیشتری برای شهرستان شدن نسبت به آوج را داراست. پس دست در دست هم دهیم و صدای خود را به گوش مسئولین برسانیم.

خدابنده لو از اردلان
ساعت11:36---17 دی 1390
سلام ما مردم اردلان از شما همشهریان آبگرمی حمایت می کنیم، شهرستان شدن حق مسلم آبگرم می باشد ، موقعیت جغرافیایی شهرآبگرم خیلی بهتر از شهر آوج است، جمعیت آبگرم حداقل 2 برابر بیشتر از آوج می باشد، درضمن باید بگویم که آوج روستای اردلان را به خاطر جمعیتش ازآن خود کرد درحالی که ما اردلانی ها آبگرم را بیشتر قبول داریم. درآخر آرزوی موفقیت برای مردم آبگرم را دارم. حق به حق دار خواهد رسید.

خدابنده لو از اردلان
ساعت11:35---17 دی 1390
سلام ما مردم اردلان از شما همشهریان آبگرمی حمایت می کنیم، شهرستان شدن حق مسلم آبگرم می باشد ، موقعیت جغرافیایی شهرآبگرم خیلی بهتر از شهر آوج است، جمعیت آبگرم حداقل 2 برابر بیشتر از آوج می باشد، درضمن باید بگویم که آوج روستای اردلان را به خاطر جمعیتش ازآن خود کرد درحالی که ما اردلانی ها آبگرم را بیشتر قبول داریم. درآخر آرزوی موفقیت برای مردم آبگرم را دارم. حق به حق دار خواهد رسید.

مرتضي
ساعت10:50---17 دی 1390
چون آبگرم مشرف به اكثر روستاهاي اطراف ميباشد شايسته شهرستان شدن را دارد

حمید
ساعت10:46---17 دی 1390
قیمت زمین نشان دهنده پیشرفت یک شهر می باشد قیمت زمینهای آبگرم چند برابر قیمات زمینهای آوج است

علی
ساعت10:32---17 دی 1390
علی هستم از اردلان خدایی تمام کارهای ما از قبیل:کار بانکی،خرید روز مره،دادوستد وغیره در آبگرم انجام میشه کاش کارهای دولتی هم در آبگرمانجام میشدچون هم نزدیکه هم کم هزینه امیدوارم مسئولین مارادریابند

محمدرضا
ساعت10:22---17 دی 1390
سلام من آبگرمی اصیلم،آبگرم قطب اصلی اقتصادی و گردشگری منطقه است آبگرم ازلحاظ جمیت،وسعت،درآمدمردم،سرمایه داری و... از آوج برتر می باشد، باتشکر از مسولین

akbar
ساعت19:54---15 دی 1390
از نظر جمعیت آبگرم بالاتر از آوج است. از نظر مو قعیت جغرافیایی و امکان دسترسی مردم رو ستا های اطراف بیش از 90 درصد روستاهای مناطق آوج و آبگرم راحت تر به شهر آبگرم دسترسی دارند. از نظر امکان توسعه شهری آبگرم از دو چهار طرف نامحدود است در حالی که آوج دقیقا از چهار طرف محدود به کوه است و امکان توسعه شهری ندارد.
طبق آمار رسمی استان، آبگرم مهاجر پذیر ترین و آوج مهاجر گریزترین شهر در 20 سال اخیر بوده است.
آبگرم معدنی واقع در شهر سالانه پذیرای بیش از دویست هزار نفر توریست و گردشگر از داخل وخارج کشور است. این در حالی است که به دلیل آب وهوای نامناسب و راه دسترسی نامناسب شهر آوج هیچ قابلیتی در این زمینه ندارد.
اگر معتقدیم که می خواهیم کاری انجام دهیم و خدمتی به اکثریت ، ارائه دهیم با یستی اکثریت را قربانی اقلیت نکنیم و با شهرستان کردن آبگرم خدمتی را به نفع مردم محروم این منطقه و بیش از صد روستای وابسته به این شهر انجام دهیم.
مردم آبگرم تا پای جان بر این خواسته خود اصرار خواهند ورزید و تا احقاق حق خود و مردم روستاهای اطراف آرام نخواهند نشست.


افشین
ساعت15:23---15 دی 1390
سلام چرا باید ابگرم شهرستان نشه واقعا این حق ابگرمه انصافا اوجو هر کی بالاتر بدونه انصافا باید بهش شک کرد اوجی ها ما ساکت نمیمانیم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب